Milenialsi nie tacy straszni, jak ich malują
KAdry | Wbrew stereotypom młodzi mają podobne potrzeby jak starsi pracownicy. Często lepiej niż weterani oceniają firmy. Anita Błaszczak
Chociaż przedstawiciele pokolenia Y, czyli tzw. milenialsi, są postrzegani w obiegowej opinii jako roszczeniowi i niezbyt zaangażowani w pracę, to wyniki badania Aon Best Employers 2018 dowodzą, że ten negatywny stereotyp mija się z prawdą.
W porównaniu z ogółem pracowników odsetek zaangażowanych w głównej grupie pokolenia Y (25–29 lat) jest nawet wyższy (49 proc. wobec 46 proc.), zaś u milenialsów zatrudnionych przez najlepszych pracodawców sięga 73 proc., czyli jest na poziomie średniej w tych firmach.
Lojalność Igreka
Listę pracodawców najlepiej ocenionych przez młode pokolenie otwierają ANG...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta