Jedyny taki marketplace
|To marka, która może się pochwalić długą i bogatą historią, sympatią i zaufaniem milionów odbiorców, ale była też jedną z pierwszych na polskim rynku, która uruchomiła sklep internetowy. Te 70 lat obecności w świecie offline i 20 lat w e-commerce były dla Empiku okresem nieustannego rozwoju i zmian.
W ciągu ostatnich lat firma znacznie przyspieszyła – korzysta z nowych technologii, wprowadza innowacje i ciekawe narzędzia oraz usługi, dzięki którym zakupy są szybkie, wygodne i bezpieczne. To przekłada się na pozycję Empiku na rynku: jest liderem wśród polskich sklepów internetowych (TOP3 e-commerce wg raportu Gemius). W ciągu roku w ponad 260 salonach rozsianych po całej Polsce oraz w sklepie online Empik obsługuje około 90 milionów klientów. – Koncentrujemy się na pasjach oraz zainteresowaniach Polaków – nasza oferta inspiruje i podpowiada, jak ciekawie spędzić czas. Można u nas znaleźć całą gamę wyselekcjonowanych produktów, które pozwolą rozwijać hobby lub odkrywać nowe pasje – podkreśla Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku. Są to nie tylko książki, gry planszowe, muzyka czy filmy, ale także artykuły wyposażenia wnętrz, elektronika, kosmetyki, produkty dla dzieci – od zabawek po produkty dla mam. Pełna gama asortymentu w jednym miejscu, bez konieczności odwiedzania innych stron.
500 tys. zamówień...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta