Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Streaming i chmura zdominują gry wideo. Producenci muszą się łączyć

10 grudnia 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Michał Duszczyk
E-sport to nadzieja na wzrost przychodów na rynku gier wideo
źródło: Shutterstock
E-sport to nadzieja na wzrost przychodów na rynku gier wideo
źródło: Rzeczpospolita

70 proc. firm sektora gier wideo spodziewa się, że
w ciągu pięciu lat rynek stanie się bardziej wymagający niż dotąd. – Producenci stoczą ciężką walkę o nowych graczy – prognozują analitycy EY.

Choć game deweloperzy i dystrybutorzy w świecie cyfrowej rozrywki mogli już się przyzwyczaić do zwyżek, to do 2024 r. będą musieli włożyć znacznie więcej wysiłku, by zapracować na dobry wynik. Eksperci mówią wręcz o nowej erze wyzwań związanych z wolniej przyrastającą liczbą graczy czy rosnącą konkurencją. Takiego zagrożenia – według najnowszych badań EY – spodziewa się odpowiednio 68 i 77 proc. ankietowanych przedstawicieli branży. Kolejne 52 proc. spodziewa się trudności z pozyskaniem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Ale branża liczy się również z konsekwencjami zaostrzenia rywalizacji rynkowej wynikającej z dynamicznego rozwoju platform do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11530

Wydanie: 11530

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament