Przedsiębiorcy ciągle wolą papier
Elektronizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy, choć możliwa, nie jest stosowana przez polski biznes.
Przechowywanie papierowych dokumentów, teczek osobowych pracowników, czy też niezbędnych informacji o umowach zawieranych z klientami, jest nie tylko kosztowne, ale także niepotrzebnie zajmuje przestrzeń.
Choć polskie przepisy pozwalają na elektronizację papierowych dokumentów, niewielu przedsiębiorców wybiera taką możliwość. Efekt? Jeden z banków tylko w 2018 r. przekazał do firmy archiwizującej 65 mln kartek papieru zawierających dane osobowe pracowników i klientów.
Administracja i sądy wciąż analogowe
– Mimo zmian w prawie przedsiębiorcy nadal obawiają się rozstania z papierową wersją dokumentu –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta