Apartamenty z ludzką twarzą
Nowe osiedla i budynki mają swoich ambasadorów. Inwestycje promują aktorzy, sportowcy, alpiniści.
Najlepszym przykładem dewelopera preferującego promocje za pośrednictwem znanych twarzy w roli ambasadorów marki jest Murapol – wskazuje Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl. – Spółka współpracuje teraz z Andrzejem Bargielem, słynnym skialpinistą. Wcześniej w jej reklamach można było zobaczyć aktorkę Magdalenę Różczkę.
DNA marki
Nikodem Iskra, prezes Murapolu, wyjaśnia, że Andrzej Bargiel, narciarz wysokogórski, pierwszy człowiek, który zjechał z K2, został „twarzą" marki , bo jest „postacią podziwianą i bliską wartościom firmy".
– Odważny i nowoczesny, a jednocześnie zachowujący pokorę i duży respekt dla bezpieczeństwa, zaangażowany w sprawy społeczne i ekologiczne – podkreśla prezes. – Taki spójny przekaz marki i jej ambasadora pozytywnie wpływa na wybory konsumentów, co możemy potwierdzić wypracowanymi w ub.r. wynikami sprzedaży. Wzmacnia też nasz wizerunek i buduje pozytywne skojarzenia.
Współpraca z nowym ambasadorem wiąże się z wdrażaniem nowej strategii. Firma zaoferowała lokale z nowoczesnymi udogodnieniami z zakresu automatyki mieszkaniowej, pakietem antysmogowym. Teraz dochodzą takie ekorozwiązania, jak stacje do ładowania aut elektrycznych, oświetlenie led...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta