Ewidencję czasu pracy należy przechowywać minimum trzy lata
Okres, przez jaki trzeba trzymać dokumenty związane z rejestrowaniem czasu pracy, zależy od daty zatrudnienia pracownika oraz od tego, czy pracodawca złożył za niego raporty informacyjne.
Przez jaki okres należy przechowywać ewidencję czasu pracy pracownika zatrudnionego od kilku lat? Pracuje u nas kilka osób. Wszystkie zostały zatrudnione przed 2019 r. – pyta czytelniczka.
Jeżeli za te osoby płatnik nie złożył raportów informacyjnych w ZUS, ewidencję czasu pracy należy przechowywać przez trzy lata. Niektóre dokumenty związane z czasem pracy, które obecnie wchodzą w skład dokumentów dotyczących czasu pracy, należy jednak trzymać przez cały okres objęty tym dokumentem oraz przez kolejne trzy lata.
Ważna data zatrudnienia
Czas, przez jaki należy przechowywać dokumentację związaną z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta