Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie dostałeś kredytu? Złóż reklamację

04 czerwca 2020 | Moje pieniądze
Klient ma prawo odwołania od negatywnej decyzji banku
źródło: Shutterstock
Klient ma prawo odwołania od negatywnej decyzji banku

Odmowa udzielenia kredytu przez bank wcale nie musi być ostateczną decyzją. Można złożyć reklamację, która będzie skuteczna. JANINA BLIKOWSKA

Pani Beata jest klientką PKO BP. W kwietniu starała się o kredyt gotówkowy w tym banku. – Choć jestem rzetelnym klientem i zawsze regularnie spłacałam raty, bank odmówił mi tym razem wsparcia – opowiada kobieta.

Skontaktowała się z PKO BP i dowiedziała się, że bank wcale nie przestał udzielać kredytów, ale zawsze decyzja o ich przyznaniu zależy od indywidualnej oceny zdolności kredytowej. – Prosimy o złożenie reklamacji jeszcze raz przeanalizujemy sytuację – usłyszała pani Beata od bankowców.

Czy dużo osób składa reklamacje po odmownej decyzji kredytowej? Czy bywają one uwzględnione na rzecz klienta? Piotr Wardziak z biura prasowego PKO BP napisał, że jego bank nie publikuje tego typu danych. A jak jest w innych bankach?...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11676

Wydanie: 11676

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament