Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Facebook nie ma dość. Czas płatności i handlu

01 września 2020 | Ekonomia i rynek
Firma Marka Zuckerberga niczym rasowy fintech (startup z branży finansowej) chce podbić rynek płatności mobilnych
źródło: Shutterstock
Firma Marka Zuckerberga niczym rasowy fintech (startup z branży finansowej) chce podbić rynek płatności mobilnych

Serwis społecznościowy ma ambicję stać się platformą płatniczą i e-commerce. MICHAŁ DUSZCZYK

Firma Marka Zuckerberga ma nieposkromiony apetyt, zagarniając coraz nowsze obszary działalności. Teraz priorytetem koncernu stały się płatności mobilne. W tej części cyfrowego biznesu Facebook rzuca wyzwanie takim graczom jak Apple czy Google.

Rękawica rzucona

Zatrzymanie użytkowników aplikacji Facebooka nową funkcją płatności jest naturalnym etapem rozwoju giganta – twierdzi Paweł Działak, prezes Tpay, marki Krajowego Integratora Płatności.

Jak zaznacza, trend, aby pod własną marką tworzyć elektroniczny portfel lub centrum finansów dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11750

Wydanie: 11750

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament