Facebook nie ma dość. Czas płatności i handlu
Serwis społecznościowy ma ambicję stać się platformą płatniczą i e-commerce. MICHAŁ DUSZCZYK
Firma Marka Zuckerberga ma nieposkromiony apetyt, zagarniając coraz nowsze obszary działalności. Teraz priorytetem koncernu stały się płatności mobilne. W tej części cyfrowego biznesu Facebook rzuca wyzwanie takim graczom jak Apple czy Google.
Rękawica rzucona
Zatrzymanie użytkowników aplikacji Facebooka nową funkcją płatności jest naturalnym etapem rozwoju giganta – twierdzi Paweł Działak, prezes Tpay, marki Krajowego Integratora Płatności.
Jak zaznacza, trend, aby pod własną marką tworzyć elektroniczny portfel lub centrum finansów dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta