Warto liczyć i porównywać
Łapanie klientów na promocyjne oferty kont oszczędnościowych nie różni się niczym od łapania na takież depozyty EWA BEDNARZ
Plus Bank podjął decyzję o wycofaniu konta oszczędnościowego z oferty w listopadzie 2019 r. W PKO BP oferta produktów oszczędnościowych została na głównej stronie ukryta. Banki nie mają się czym chwalić, ponieważ oprocentowanie większości rachunków – podobnie jak lokat – jest... bliskie zeru. Są jednak wyjątki.
Kuszenie klientów promocyjnymi ofertami kont oszczędnościowych nie różni się niczym od łapania ich na promocyjne depozyty. W jednym i drugim przypadku oferty są krótkoterminowe, ograniczone maksymalną wpłatą i obarczone warunkami, które mają klienta zatrzymać na dłużej, na ogół dzięki założeniu konta – często wraz z kartą debetową. W jednym i w drugim przypadku, jeżeli oferta wyda się interesująca, warto popatrzeć na to, co bank zaoferuje po zakończeniu promocji. Zarówno na lokacie, jak i na koncie.
W promocji, ale z warunkami
W lipcu Credit Agricole w ofercie „Na start" kusił nowych klientów 2,5 proc. w skali roku dla wpłat do 20 tys. zł na trzy miesiące na Rachunek Oszczędzam. Teraz konto można założyć na jeszcze lepszych warunkach, ponieważ bank podwyższył stawkę do 3 proc. Warunkiem jest jednak założenie Konta dla Ciebie, Konta dla Ciebie VIP, Konta dla Ciebie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta