Gdy kina liczą na reklamowe odbicie, zyskuje YouTube
W tym roku firmy przeznaczą na reklamę więcej niż w pierwszym roku epidemii. Do sektorów mogących szybko odrobić straty zaliczane są kina. Gdy się otworzą. URSZULA ZIELIŃSKA
W 2020 r. przychody kin z reklam spadły o około 70 proc., do około 50 mln zł. W tym roku będzie to najszybciej rosnący segment reklamowego rynku – uważają eksperci z domu mediowego Mindshare i New Age Media International (Grupa Cineworld).
– Nasze estymacje na 2021 rok wskazują, że sumaryczne wydatki na reklamę w Polsce wzrosną względem 2020 roku o 8 proc. Biorąc pod uwagę, że miniony rok przyniósł spadek o 12 proc., oznacza to, że rynek nie wróci jeszcze do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta