Miliardy wydane w sieci
Handel internetowy w 2020 r. eksplodował, a nasze wydatki sięgnęły 100 mld zł. Polska była jednym z najszybciej rosnących rynków w Europie. Bieżący rok też przyniesie imponujące wzrosty. PIOTR MAZURKIEWICZ
Wydatki internetowe tylko w pięciu głównych kategoriach produktów wyniosły 12 mld dol. – wynika z danych zebranych przez Statista.com, które „Rzeczpospolita" przedstawia jako pierwsza. To 2,3 mld dol. więcej niż w 2019 r., co oznacza skok o 25 proc. W tym roku ma to być wzrost co najmniej o 1,6 mld zł. A to tylko część rynku.
– Polski e-commerce to przeważnie małe i średnie firmy, a jego wartość szacowana jest na 100 mld zł – mówi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta