Nasze smartfony przyciągają innowacjami i wyglądem
Oppo idzie własną drogą. Nie chcemy być tylko dostawcą telefonu, chcemy być dostawcą czegoś, co jest użyteczne w codziennym życiu – mówi Johnny Zhang, prezydent regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Materiał powstał
we współpracy z OPPO
Początek roku szkolnego to zwyczajowo wysyp nowości technologicznych. Kolejne premiery producenci organizują właściwie co tydzień, przygotowując się już po części na najgorętszy sezon sprzedażowy w roku. W tym gronie znalazło się także Oppo – marka z pierwszej piątki na świecie, w Polsce jednak obecna od nieco ponad dwóch lat. Przy okazji prezentacji nowej linii smartfonów – Serii Reno6, producent odsłonił także swoje plany wobec rejonu Europy Środkowo-Wschodniej, dla której utworzył właśnie regionalne struktury. O nich m.in. rozmawialiśmy z nowo mianowanym prezydentem regionu Johnnym Zhangiem. Oppo, OnePlus, Realme i Vivo to marki, które zwykle wymienia się jako funkcjonujące w ramach grupy BBK, chociaż zdementował to ostatnio szef Vivo w Europie, mówiąc, że są prywatną firmą. Jak to jest w przypadku Oppo?
To długa historia. Ale również potwierdzam: nie mamy nic wspólnego z BBK Group lub VIVO. Jesteśmy
w pełni niezależną i samodzielną firmą: od R&D i produkcji, przez marketing, sprzedaż, zarządzanie kanałami sprzedaży, obsługę itd. Oppo licencjonuje niektóre rozwiązania technologiczne i software'owe markom One Plus i RealMe, w ramach współpracy technologicznej.
Na początku roku nastąpiła także konsolidacja działów badawczo-rozwojowych marek OnePlus i Oppo,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
