Sklepy mocniej liczą na turystów
Co dziesiąty sieciowy sklep spożywczy działa w miejscu, w którym jest duży ruch turystyczny. Nowe lokalizacje są coraz częściej wybierane właśnie z tego powodu.
Z danych firmy badawczej GfK wynika, że zdecydowanie przoduje pod tym względem Małopolska – 23 proc. punktów handlowych mieści się obok miejsc noclegowych bądź atrakcji turystycznych. Z kolei najmniej jest ich w województwie lubelskim (4 proc.) i mazowieckim (5 proc.).
W pandemii spadł znacząco międzynarodowy ruch turystyczny, za to krajowy zdecydowanie się zwiększył. W szczycie pandemii wiele osób nie zdecydowało się wyjechać choćby na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta