Element promocyjny nie ma znaczenia dla opłaty reklamowej
Szyldem jest zarówno tablica, jak i urządzenie reklamowe, którego celem jest informowanie o działalności prowadzonej na nieruchomości. Może on również zawierać logo, hasło czy grafikę.
W środę Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki na interpretację dotyczącą tzw. opłaty reklamowej.
Z wnioskiem o jej wydanie wystąpiła spółka paliwowa. Wyjaśniła, że jest m.in. właścicielem nieruchomości, na której znajduje się stacja paliw, w tym kilka urządzeń. To pylon cenowo-reklamowy, niewielkie urządzenie reklamowo- informacyjne, sześć tabliczek „czysto” informacyjnych – tabliczka „Sklep 24” i niewielki stelaż zawierający obustronne logotypy firm współpracujących. Chciała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta