Jak z sukcesem wyjść za granicę w cyfrowym świecie
W jaki sposób rozwiązania digitalowe i coraz powszechniejsza transformacja cyfrowa mogą wzmacniać dążenia firm do wyjścia poza rodzimy rynek?
Kto powinien wspierać firmy w ekspansji na cyfrowe rynki zagraniczne? Jak przedsiębiorstwa mogą przy tym wykorzystywać media społecznościowe? O tym dyskutowali uczestnicy debaty „Czy istnieją granice cyfrowych rynków?”, która odbyła się podczas tegorocznego Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.
W debacie, która dotyczyła także różnych aspektów poruszania się przedsiębiorców po cyfrowym świecie, Maciej Kropidłowski, wiceprezes Citi Handlowego, zwrócił uwagę, że często barierą, która staje na drodze wyjściu firm za granicę, jest paradoksalnie… wielkość rodzimego rynku. – Często firmy z doświadczeniem są gotowe na ekspansję, ale powstrzymują je kwestie prawne i finansowe – wskazał. – Chcą działać bardzo szybko, sprawnie dokonywać płatności i nie tracić płynności. Dlatego oferujemy rozwiązania platformowe plug & play, które pozwalają firmom zapomnieć o technologicznych aspektach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta