O relacje w biznesie trzeba dbać
rozmowa | Katarzyna Gierczak-Grupińska, prezes GELG sp. z o.o. i Fundacji Firmy Rodzinne
Członkowie firm rodzinnych, nierzadko przedstawiciele kilku pokoleń, są narażeni
nie tylko na trud prowadzenia interesów, ale również
na pogorszenie stosunków między sobą. Takie sytuacje mogą niszczyć i biznes, i rodziny. Jak dbać zarówno o kondycję przedsiębiorstwa, jak i dobre relacje z pozostałymi członkami familijnego biznesu?
Katarzyna Gierczak-Grupińska: Relacje mają fundamentalne znaczenie w każdej firmie. Z własnego doświadczenia w naszej firmie i obserwacji wielu innych przedsiębiorstw, które opowiadały swoje historie podczas spotkań, które organizowaliśmy w Fundacji Firmy Rodzinne, mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że nie ma jednej recepty. I dobrze. To znaczy, że jest wiele dróg do tego samego celu, jakim jest utrzymanie w harmonii relacji rodzinnych i firmowych, które przenikają się w grupie osób, które muszą na co dzień występować co najmniej w dwóch rolach. Do tego dochodzą pieniądze. Im...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta