Premie od firmowego Świętego Mikołaja
Zdecydowana większość pracodawców zainwestuje w tym roku w jakieś benefity z okazji świąt Bożego Narodzenia.
Tylko jedna na dziesięć firm nie wystąpiła w tym roku z żadną świąteczną inicjatywą – wynika z badania agencji zatrudnienia Randstad. Pracodawcy są przywiązani do tradycji, chcą sprostać oczekiwaniom zespołów i najwyraźniej liczą się z tym, że brak choćby skromnych bonusów może negatywnie odbić się na ich wizerunku.
Ponad połowa (51 proc.) ankietowanych pracodawców zdecydowała się przyznać w tym roku gwiazdkowe premie. To znacząco większa grupa niż w zeszłym roku (45 proc.) i aż o połowę większa niż w ostatnim roku przed pandemią. Zdaniem Mateusza Żydka, rzecznika Randstad, jest to efekt ogólnego trendu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta