Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dyrektor generalna Coca-Cola: Sukces to kwestia subiektywna

15 grudnia 2023 | Tekst reklamowy | rp.pl

– Nie chodzi tylko o liczby, ale także o to, jak indywidualnie postrzegamy sukces. Dlatego właśnie chcę zrozumieć, kim jestem jako osoba, co mogę dać od siebie, jak pomagać innym, na jakich zasadach być częścią większej społeczności i grupy lub wywierać wpływ w tematach, które są szczególnie istotne – mówi Natalia Stroe, dyrektor generalna Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie, pod której kierownictwem firma osiągnęła rekordowe wyniki finansowe drugi rok z rzędu.

Coca-Cola jest marką globalną i taki jest też zasięg jej kampanii reklamowych, ale czy widzisz różnicę w komunikacji między krajami, w których miałaś okazję pracować: Czechami, Słowacją, Rumunią, Bułgarią i Polską?

Mamy oczywiście globalne strategie w różnych obszarach naszej działalności, aby nasze przekazy były spójne na całym świecie, choć oczywiście działania marketingowe są każdorazowo dostosowywane do lokalnych realiów. Dbamy o to, aby poszczególne elementy były adaptowane do potrzeb naszych konsumentów, ich oczekiwań i trendów rynkowych. To samo dotyczy innowacji produktowych, które wprowadzamy. W Polsce obserwujemy w tym zakresie dużą otwartość – w ostatnim czasie premierę miał limitowany smak Coca-Cola Zero Cukru 3000, który został stworzony przy pomocy sztucznej inteligencji. Ta innowacja została niezwykle ciepło przyjęta przez polskich konsumentów, mimo iż sam smak, zgodnie z koncepcją platformy Coke Creations, zawsze owiany jest tajemnicą.

A co ze słynnym Świętym Mikołajem, który występuje w waszych reklamach? Czy jego postać różni się w poszczególnych krajach?

Od ponad 100 lat używamy tego samego, dobrze znanego wizerunku Mikołaja. Warto wspomnieć, że Coca-Cola była jedną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12750

Wydanie: 12750

Spis treści
Zamów abonament