Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszyscy wchodzimy w nową erę

20 maja 2024 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita

O 25 latach rozwoju i wyzwaniach rynku reklamy internetowej w Polsce mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

IAB Polska, organizacja, którą pan kieruje, powstała w 1999 r. z misją popularyzacji rozwoju rynku internetowego. Internet nadal potrzebuje reklamy?

Dzisiaj internet nie potrzebuje już popularyzacji, bo wszyscy wiemy, czym jest, i korzystamy z jego dobrodziejstw. Natomiast nadal stoją przed nim wyzwania, choć oczywiście inne niż 25 lat temu. Od tamtej pory zyskaliśmy niemal nieograniczony dostęp do informacji, nową formę komunikacji, powstało też mnóstwo rozwiązań, serwisów, usług i produktów. Przykładem może być sztuczna inteligencja (AI – red.), o której w ostatnim czasie jest głośno, a jest to właśnie jedno z narzędzi, które jest dla nas dostępne dzięki internetowi.

W IAB Polska mówiliśmy o popularyzacji tych narzędzi, ale w szerszym znaczeniu, obejmującym edukację rynku. To ona nadal jest i pewnie jeszcze długo pozostanie bardzo dużym wyzwaniem. Wiąże się z szybkim rozwojem i niezliczonymi zmianami: wprowadzanymi regulacjami, sprawami trudnymi, takimi jak niewłaściwe wykorzystanie globalnej sieci przez osoby czy przedsiębiorców, czasem wręcz patologiczne. Na szczęście...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12877

Wydanie: 12877

Spis treści
Zamów abonament