Skuteczność event marketingu. Trudne i proste zarazem
Event marketing AD2024 i w przód nie jest o tym, aby wydarzenie było jedynie atrakcją dla oka. Przeciwnie. Fokus w tym obszarze, podobnie i w całej komunikacji marketingowej, cały czas przesuwa się w kierunku skuteczności. Bo nie zawsze to, co piękne dla oka jest tym, czego najbardziej potrzebuje w danej chwili marka i jej odbiorcy.
MATERIAŁ PARTNERA
DOROTA WOJTCZAK,
MARKETING DIRECTOR
LIVE AGE
Kiedy projekt
jest sukcesem?
Powrót do celów
To proste i trudne jednocześnie. Proste – bo nie ma nic odkrywczego w tym, że należy zaczynać od celów. Trudne, bo nie ma jednej przyjętej miary event marketingu, jak to jest przy kampaniach digitalowych czy TV. Każdy projekt jest inny i trzeba rozpatrywać je indywidualnie. Dlatego za każdym razem jest to praca trochę od nowa – trzeba wspólnie (klient + agencja, która opracowuje koncepcję i realizuje wydarzenie) omówić, co chcemy tym projektem osiągnąć. Do tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta