Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczność event marketingu. Trudne i proste zarazem

27 maja 2024 | Dodatek | rp.pl

Event marketing AD2024 i w przód nie jest o tym, aby wydarzenie było jedynie atrakcją dla oka. Przeciwnie. Fokus w tym obszarze, podobnie i w całej komunikacji marketingowej, cały czas przesuwa się w kierunku skuteczności. Bo nie zawsze to, co piękne dla oka jest tym, czego najbardziej potrzebuje w danej chwili marka i jej odbiorcy.

MATERIAŁ PARTNERA

DOROTA WOJTCZAK,

MARKETING DIRECTOR

LIVE AGE

Kiedy projekt

jest sukcesem?

Powrót do celów

To proste i trudne jednocześnie. Proste – bo nie ma nic odkrywczego w tym, że należy zaczynać od celów. Trudne, bo nie ma jednej przyjętej miary event marketingu, jak to jest przy kampaniach digitalowych czy TV. Każdy projekt jest inny i trzeba rozpatrywać je indywidualnie. Dlatego za każdym razem jest to praca trochę od nowa – trzeba wspólnie (klient + agencja, która opracowuje koncepcję i realizuje wydarzenie) omówić, co chcemy tym projektem osiągnąć. Do tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12883

Wydanie: 12883

Spis treści
Zamów abonament