Poznać potrzeby, budować relacje
Pomimo trudnych czasów większości sprzedawców detalicznych udało się w minionym roku utrzymać, a nawet zwiększyć bazę lojalnych klientów, a ponad połowa odnotowała wzrost dzięki wykorzystaniu programów lojalnościowych, dlatego firmy tak chętnie z nich korzystają i stale rozszerzają ich ofertę.
Programy lojalnościowe są bardzo ważnym narzędziem w rozwoju Leroy Merlin, pozwalającym naszej firmie lepiej poznać potrzeby i zachowania klientów. Z kolei ta wiedza umożliwia nam przygotowanie atrakcyjnej oferty – od projektu po montaż – odpowiadającej zróżnicowanym potrzebom naszych klientów. Dzięki temu jako firma możemy także budować i utrzymywać relacje z klientami – mówi Magdalena Kołodziejska z Leroy Merlin.
Pięć lat temu Żabka Polska wprowadziła swoją aplikację Żappka. Obecnie korzysta z niej ponad 7,5 mln użytkowników.
– Żappka to pierwszy na rynku ekosystem łączący w sobie mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta. Rozwijając aplikację Żappka, bardzo dużą wagę przywiązujemy do trendów rynkowych. Kluczowa jest dla nas także opinia naszych klientów – chcemy, by mieli oni czynny udział w jej rozwoju – podkreślają przedstawiciele sieci.
Zwracają uwagę, że zadaniem aplikacji Żappka jest budowanie długofalowych relacji z klientami sieci i proponowanie takich ofert i działań, które pomogą pogłębić te relacje.
– Nieustannie dbamy o to, by aplikacja była innowacyjna i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta