Pokolenie Z w dobie AI a programy lojalnościowe
Czyli jak firmy mogą odnieść sukces dzięki generatywnej sztucznej inteligencji oraz pokoleniu Z
MATERIAŁ PARTNERA
Dlaczego dotarcie do młodych odbiorców z programem lojalnościowym jest tak istotne, szczególnie dzisiaj? Ponieważ to właśnie pokolenie Z kształtuje obecny rynek oraz panujące na nim trendy. I również to samo pokolenie tzw. cyfrowych tubylców określi ramy, w jakich generatywna sztuczna inteligencja naprawdę rozwinie rzeczywistość, w której funkcjonujemy.
Według Semrush aż 75 proc. firm obawia się, że w ciągu najbliższych pięciu lat może zniknąć z rynku, ponieważ nie nadąża za konkurencją i przestaje spełniać oczekiwania konsumentów pod względem korzystania z innowacyjnych rozwiązań. Jeżeli chcesz pozostać w grze, musisz zacząć postrzegać narzędzia oparte na AI nie jako abstrakcyjny wymysł dzisiejszego świata, lecz jako absolutną konieczność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta