Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalni zyskują. Więcej zyskuje firma

27 maja 2024 | Dodatek | rp.pl

Lojalność wobec marki może pomóc firmom budować silniejsze relacje z klientami, ale też może pomóc we wzmocnieniu utrzymania i rozwoju marki.

Nasz program lojalnościowy działa w oparciu o funkcjonalności naszej aplikacji mobilnej i jest z nią ściśle skorelowany, ale równocześnie stał się łącznikiem pomiędzy innymi kanałami sprzedaży. To rozwiązanie dostarcza nam cennych informacji na temat preferencji klientów i ich nawyków zakupowych, a w rezultacie pozwala na lepsze dopasowanie oferty i spersonalizowaną komunikację – mówi Mikołaj Wezdecki, wiceprezes zarządu LPP.

Rabaty na zakupy

W czasach dostępności wielu możliwości wyboru, lojalność wobec marki w przypadku wielu firm może wydawać się kwestią ulotną. Jednak niektóre marki dzięki tworzeniu i wprowadzaniu innowacji nauczyły się, w jaki sposób zachwycać klientów oraz utrzymywać ich zainteresowanie.

LPP to jedna z największych polskich firm odzieżowych. Jest właścicielem takich marek, jak Cropp, Sinsay, House, Mohito, Reserved. – Od dwóch lat rozwija ona program lojalnościowy Sinsay Clu.

– Wpisuje się w realizowany przez nas model sprzedaży omnichannelowej. Niezależnie od tego, czy klient dokonuje zakupów stacjonarnie, przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12883

Wydanie: 12883

Spis treści
Zamów abonament