Ożywienia w materiałach budowlanych nadal nie widać
Brak stymulatorów, takich jak KPO, nowe programy termomodernizacji czy obniżki stóp procentowych, hamuje rozwój branży materiałów budowlanych.
Śnieżka, podobnie jak w latach poprzednich obserwuje spadek ilościowy sprzedaży farb dekoracyjnych. W ostatnim czasie trend ten jednak wyhamował. Jednocześnie nadal następuje stopniowy wzrost popytu na produkty wyższej jakości. Spółka od dłuższego czasu skupia się na prowadzeniu działalności w Polsce oraz na Węgrzech i Ukrainie. – Naszym założeniem strategicznym jest, aby mieć ponad 20 proc. udziału na tych kluczowych rynkach. Aktualnie sytuacja na polskim rynku farb dekoracyjnych jest korzystniejsza niż na naszych zagranicznych rynkach – informuje Piotr Mikrut, prezes Śnieżki.
Przypomina, że III kwartał to szczyt sezonu w branży farb i lakierów. Mimo to sytuacja jest „wymagająca”, a popyt spada. Zarząd będzie zadowolony, gdy sprzedaż w 2024 r. będzie podobna do ubiegłorocznej. Około 85...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta