Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczni w internecie

12 sierpnia 2024 | Kraj | Wiktor Ferfecki
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego toczyła się w dużej mierze w mediach społecznościowych
autor zdjęcia: Mirosław Stelmach
źródło: Rzeczpospolita
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego toczyła się w dużej mierze w mediach społecznościowych

Braun i Buda najskuteczniej wydali pieniądze na kampanię w social mediach.

„Serdecznie zapraszam na spotkanie z kandydatem do europarlamentu w okręgu świętokrzysko-małopolskim posłem Grzegorzem Braunem. Będzie możliwość zadania pytania, podpisania gaśnicy (należy mieć swoją), oraz zrobienia sobie zdjęcia” – głosił jeden ze sponsorowanych wpisów na Facebooku przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Ilustrowany był zdjęciem polityka Konfederacji oraz hasłem „drużyna Brauna 2024”, umieszczonym na obrysie gaśnicy.

Braun były jednym z wielu kandydatów, którzy prowadzili kampanię w mediach społecznościowych. I akurat on zrobił to z zaskakującą skutecznością. Na jeden pozyskany głos wydał tylko grosz. Równie imponujący wynik uzyskał Waldemar Buda z PiS.

Ile razy wyświetlono reklamę?

Tak wynika z raportu „Obraz kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego 2024 w mediach społecznościowych”, opracowanego przez Fundację Batorego. Pokazuje on, jak mocny wpływ na zachowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12948

Wydanie: 12948

Spis treści
Zamów abonament