Geopolityka i pogoda opóźniają loty
Samoloty się spóźniają, bo wojna zmieniła trasy, a w Europie Zachodniej i Południowej kontrolerów lotów jest za mało.
– Nie zamierzamy ograniczać operowania na rynku niemieckim, który jest dla nas bardzo ważny. Wyższe opłaty nawigacyjne i podatki rekompensujemy w inny sposób – mówi Jozsef Varadi, prezes Wizz Aira. Z powodu podwyżki opłat lotniczych w Niemczech swoją siatkę już obcięły Ryanair i Eurowings.
Varadi nie ukrywa, że dla Wizz Aira wyzwaniem są loty na Bliski Wschód, który do niedawna wydawał się bardzo obiecujący. – To połączenia średniodystansowe, rotacje są znacznie dłuższe niż w przypadku rejsów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta