Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Franczyza McDonald’s: „Budujemy biznes oparty na partnerskich relacjach”

22 listopada 2024 | Franczyza

rozmowa | Wiele lat doświadczeń, globalne standardy, sprawdzone działające procedury – dla wielu potencjalnych kandydatów franczyza McDonald’s wydaje się być gotowym i prostym przepisem na sukces. Jak twierdzi Marek Mikusek, Franchising Director marki, „rozwój biznesu wymaga ciągłego, konsekwentnego zaangażowania ze strony franczyzobiorców, a sukces tkwi w odpowiedzialnym wyborze kandydatów i długofalowych partnerskich relacjach”. Jak zatem zacząć swój biznes pod złotymi łukami? ARTYKUŁ SPONSOROWANY NA ZLECENIE McDONALD’S POLSKA

Kim są franczyzobiorcy McDonald’s?

Marek Mikusek:

Franczyza McDonald’s to biznes dla ambitnych. Od kandydatów oczekujemy aktywnego uczestnictwa

w codziennym funkcjonowaniu restauracji i otwartości na rozwój. Poszerzając grono franczyzobiorców, stawiamy szereg wymogów formalnych i finansowych, ale równie ważne jest dopasowanie kandydata do naszego profilu. Zakłada on zrozumienie wagi doświadczenia zarówno gości, jak i pracowników, świadomość wpływu tych elementów na biznes. Wzorcowy franczyzobiorca musi mieć w sobie także gen przedsiębiorczości, czyli odwagę do podejmowania decyzji

i działania w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13033

Wydanie: 13033

Spis treści

Reklama

Zamów abonament