Franczyza McDonald’s: „Budujemy biznes oparty na partnerskich relacjach”
rozmowa | Wiele lat doświadczeń, globalne standardy, sprawdzone działające procedury – dla wielu potencjalnych kandydatów franczyza McDonald’s wydaje się być gotowym i prostym przepisem na sukces. Jak twierdzi Marek Mikusek, Franchising Director marki, „rozwój biznesu wymaga ciągłego, konsekwentnego zaangażowania ze strony franczyzobiorców, a sukces tkwi w odpowiedzialnym wyborze kandydatów i długofalowych partnerskich relacjach”. Jak zatem zacząć swój biznes pod złotymi łukami? ARTYKUŁ SPONSOROWANY NA ZLECENIE McDONALD’S POLSKA
Kim są franczyzobiorcy McDonald’s?
Marek Mikusek:
Franczyza McDonald’s to biznes dla ambitnych. Od kandydatów oczekujemy aktywnego uczestnictwa
w codziennym funkcjonowaniu restauracji i otwartości na rozwój. Poszerzając grono franczyzobiorców, stawiamy szereg wymogów formalnych i finansowych, ale równie ważne jest dopasowanie kandydata do naszego profilu. Zakłada on zrozumienie wagi doświadczenia zarówno gości, jak i pracowników, świadomość wpływu tych elementów na biznes. Wzorcowy franczyzobiorca musi mieć w sobie także gen przedsiębiorczości, czyli odwagę do podejmowania decyzji
i działania w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta