Nie tylko pieniądze przyciągają innych. Unikalność i autorytet też
W luksusowym świecie właściwy wizerunek, to nie wszystko. Marka osobista musi opierać się również na merytoryce. Więc nie dziwi, że osoby zamożne i wpływowe otaczają się ludźmi, którzy mają nie tylko styl, ale i wiedzę.
Trzeba pamiętać, że budowanie marki osobistej to maraton, a nie sprint. To proces, który wymaga czasu, konsekwencji i ciągłego doskonalenia. A zaangażowanie w jej rozwój może przynieść znaczące korzyści nie tylko w wyższej rozpoznawalności w branży, ale także większego wpływu na innych – podkreślają eksperci.
W śmieszność łatwo popaść
Polacy się bogacą. Niektórzy bardzo wolno, ale ci naprawdę bogaci – znacznie szybciej. Po raz pierwszy w historii na liście 100 Najbogatszych Polaków popularnego miesięcznika ekonomicznego znalazły się wyłącznie osoby, których majątek wynosi ponad miliard złotych.
Kwota niebywała dla przeciętnego Kowalskiego, a łączny majątek setki najbogatszych sięgnął 315 mld zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok wcześniej.
Od lat na takie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)