Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomagają zbudować zaufanie do marki i odróżnić od konkurencji

29 sierpnia 2025 | Sport i biznes

|Marki samochodowe chętnie budują wizerunek z udziałem gwiazd. Sposób jest znany od ponad wieku i ceniony przez klientów oraz agencje reklamowe.

Przemysł samochodowy używa od lat celebrytów do budowania wizerunku marki. Metoda uznawana jest za jedną z najbardziej efektywnych strategii komunikacji marketingowej w motoryzacji, pod warunkiem jednak, że prowadzona jest w sposób przemyślany i autentyczny.

Ambasadorzy przede wszystkim pomagają zbudować zaufanie do marki i odróżnić dany samochód od konkurencji. W erze mediów społecznościowych ich rola jest szczególnie ważna, gdyż konsumenci bardziej ufają rekomendacjom osób znanych i autentycznych niż tradycyjnym reklamom....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13264

Wydanie: 13264

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Gość „Rzeczpospolitej”

Nieruchomości

Zamów abonament