Pomagają zbudować zaufanie do marki i odróżnić od konkurencji
|Marki samochodowe chętnie budują wizerunek z udziałem gwiazd. Sposób jest znany od ponad wieku i ceniony przez klientów oraz agencje reklamowe.
Przemysł samochodowy używa od lat celebrytów do budowania wizerunku marki. Metoda uznawana jest za jedną z najbardziej efektywnych strategii komunikacji marketingowej w motoryzacji, pod warunkiem jednak, że prowadzona jest w sposób przemyślany i autentyczny.
Ambasadorzy przede wszystkim pomagają zbudować zaufanie do marki i odróżnić dany samochód od konkurencji. W erze mediów społecznościowych ich rola jest szczególnie ważna, gdyż konsumenci bardziej ufają rekomendacjom osób znanych i autentycznych niż tradycyjnym reklamom....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)