Wygrali nie tylko zwycięzcy
Zakończony w nocy z poniedziałku na wtorek werdyktem siedemnastu jurorów Konkurs Chopinowski pokazał siłę polskiej kultury, na której swoją markę chcą budować nawet największe firmy.
Dziś miarą powodzenia i dotarcia do globalnej widowni, nawet najbardziej prestiżowej imprezy, jest obecność w internecie. Fryderyk Chopin na pewno nie przewraca się w grobie, a być może miałby frajdę, gdyby dowiedział się, że w ten sposób – np. z pomocą TikToka – jego muzyka dotarła do najmłodszych odbiorców. Systemu, którego ojczyzną są Chiny, a więc ta część globu, gdzie odbiorców Chopina...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)