Informacje
Informacje
Niskie marże ograniczają zakres przecen Koniec wyprzedaży, początek nowego sezonu
Wwielu sklepach można jeszcze zobaczyć plakaty informujące oletniej wyprzedaży. Trwające w Polsce -- przeważnie od połowy lipca, rzadziej dopiero od sierpnia -- soldy powoli się już jednak kończą. Handel zaczyna przygotowywać się do nowego, jesienno-zimowego sezonu. Większość firm zastrzega, że na półkach pojawią się lada dzień wyłącznie towary znowych kolekcji.
Pierwsze półrocze, według opinii handlowców, było wbranży odzieżowej iobuwniczej słabe, przedsiębiorstwa miały gorsze wyniki sprzedaży niż wroku ubiegłym. Duże nadzieje pokładano więc wwyprzedażach, licząc, że ożywią rynek, spowodują oczyszczenie magazynów z zapasów idopływ gotówki. Itak się częściowo stało. Podczas gdy, jak podaje GUS, w maju iwczerwcu sprzedaż odzieży zmniejszała się wobec poprzednich miesięcy, wlipcu wzrosła, w porównaniu zczerwcem, oponad 13 proc. Nie jest to jednak rezultat, który satysfakcjonowałby wpełni firmy produkcyjne ihandlowe. Choć ostateczne wyniki w yprzedaży posezonowej przedsiębiorstwa isklepy podsumują dopiero za kilka tygodni, już dziś handlowcy twierdzą, że liczyli na lepsze. Niektórym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta