Lubimy promocje
Nie tylko obniżka cen
Lubimy promocje
Prawie połowa Polaków uważa, że promocja jest formą reklamy, bądź też utożsamia ją z obniżką ceny - wynika z badań przeprowadzonych w czerwcu tego roku przez Instytut Pentor, na zlecenie firmy BTL Group, zajmującej się reklamą nieklasyczną.
Tylko 37 proc. respondentów określa promocję jako zachętę do zakupu, zapoznanie z towarem oraz pokazanie nowego produktu. Zdecydowana większość (93 proc. badanych) deklaruje chęć udziału w promocjach. Minimalny jest natomiast odsetek opinii negatywnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta