Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lubimy promocje

01 października 1999 | Ekonomia | PA

MARKETING

Nie tylko obniżka cen

Lubimy promocje

Prawie połowa Polaków uważa, że promocja jest formą reklamy, bądź też utożsamia ją z obniżką ceny - wynika z badań przeprowadzonych w czerwcu tego roku przez Instytut Pentor, na zlecenie firmy BTL Group, zajmującej się reklamą nieklasyczną.

Tylko 37 proc. respondentów określa promocję jako zachętę do zakupu, zapoznanie z towarem oraz pokazanie nowego produktu. Zdecydowana większość (93 proc. badanych) deklaruje chęć udziału w promocjach. Minimalny jest natomiast odsetek opinii negatywnych,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1818

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament