Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy

04 lipca 2007 | Ekonomia i rynek | AF

Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy

– Jeszcze nigdy reputacja firmy nie uzyskała w polskich badaniach tak wysokiego wyniku. Wzrost gospodarczy zmienił reguły gry – komentuje badanie The Conference Board "Doświadczenia prezesów – CEO Challenge 2007" prof. Krzysztof Obłój, jego współautor.

Profesor Obłój uważa, że po latach, gdy firmy koncentrowały się na inwestycjach, które służyły redukcji kosztów, poprawie zarządzania i poszukiwaniu jak najlepszych narzędzi finansowych, nadchodzi czas, gdy coraz poważniejszym zadaniem będzie budowanie zespołu ludzi z dużym potencjałem menedżerskim.

Stowarzyszenie The Conference Board wysłało w Polsce ankiety do prezesów z listy 500 "Rzeczpospolitej", odpowiedziało na nią 71 polskich prezesów. To badanie jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4201

Spis treści
Zamów abonament