Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy
Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy
– Jeszcze nigdy reputacja firmy nie uzyskała w polskich badaniach tak wysokiego wyniku. Wzrost gospodarczy zmienił reguły gry – komentuje badanie The Conference Board "Doświadczenia prezesów – CEO Challenge 2007" prof. Krzysztof Obłój, jego współautor.
Profesor Obłój uważa, że po latach, gdy firmy koncentrowały się na inwestycjach, które służyły redukcji kosztów, poprawie zarządzania i poszukiwaniu jak najlepszych narzędzi finansowych, nadchodzi czas, gdy coraz poważniejszym zadaniem będzie budowanie zespołu ludzi z dużym potencjałem menedżerskim.
Stowarzyszenie The Conference Board wysłało w Polsce ankiety do prezesów z listy 500 "Rzeczpospolitej", odpowiedziało na nią 71 polskich prezesów. To badanie jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta