Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy

04 lipca 2007 | Kariera i Biznes | Aleksandra Fandrejewska
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ZARZĄDZANIE Znaczenie reputacji rośnie jak nigdy Tylko zadowoleni klienci gwarantują rozwój firmy. Ta banalna wydawałoby się prawda zaczyna coraz bardziej przemawiać do polskich prezesów, którzy właśnie satysfakcję klientów postrzegają jako najpoważniejsze wyzwanie

- Jeszcze nigdy reputacja firmy nie uzyskała w polskich badaniach tak wysokiego wyniku. Wzrost gospodarczy zmienił reguły gry - komentuje badanie The Conference Board "Doświadczenia prezesów - CEO Challenge 2007" prof. Krzysztof Obłój, jego współautor.

Profesor Obłój uważa, że po latach, gdy firmy koncentrowały się na inwestycjach, które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4201

Spis treści
Zamów abonament