Nazwa wody mineralnej nie powinna wprowadzać w błąd
04 lipca 2007 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA Nazwa wody mineralnej nie powinna wprowadzać w błąd Krakowska spółka nie może posługiwać się nazwą Szczawnicki zdrój ani zamieszczać na butelce wizerunku Szczawnicy, ponieważ nie stąd pochodzi ta woda
Chodzi o firmę Goldfruckt, która zarejestrowała dla swojej wody mineralnej znak towarowy słowno-graficzny Szczawnicki zdrój. Ważność znaku zakwestionowało...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta