Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nazwa wody mineralnej nie powinna wprowadzać w błąd

04 lipca 2007 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska

WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA Nazwa wody mineralnej nie powinna wprowadzać w błąd Krakowska spółka nie może posługiwać się nazwą Szczawnicki zdrój ani zamieszczać na butelce wizerunku Szczawnicy, ponieważ nie stąd pochodzi ta woda

Chodzi o firmę Goldfruckt, która zarejestrowała dla swojej wody mineralnej znak towarowy słowno-graficzny Szczawnicki zdrój. Ważność znaku zakwestionowało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4201

Spis treści
Zamów abonament