Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy bez perswazji

04 lipca 2007 | Ekonomia | Eliza Więcław
źródło: Nieznane

FINANSE Reklamy bez perswazji

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) ustaliła wczoraj zasady reklam i prezentacji wyników funduszy inwestycyjnych. W uchwale czytamy m.in.: "Perswazyjne elementy przekazu reklamowego nie powinny stwarzać u odbiorcy przekonania o pewności zysku z inwestycji w fundusz". Przygotowanie zasad promocji funduszy jestkonsekwencją czerwcowego zakazu emisji reklam mogących wprowadzać klientów w błąd. KNF nakazała też towarzystwom: BZ WBK AIB, Millennium i Union Investment opublikować sprostowania reklam trzech firmowanych przez nie funduszy: Arka BZ WBK Zrównoważony FIO, Millennium FIO Akcji oraz UniKorona Zrównoważonego FIO.

el
Brak okładki

Wydanie: 4201

Spis treści
Zamów abonament