Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przymiotnik chanelowski zastrzeżony, bo firma ma być marką, a nie modową legendą

12 lipca 2007 | Styl Życia | JB
źródło: Nieznane

Przymiotnik chanelowski zastrzeżony, bo firma ma być marką, a nie modową legendą

Towarzysko podróbki uważa się zaledwie za fauxpas. Ale jeśli osoba publiczna chcąca, jak wnoszę‚ uchodzić za elegancką, obnosi się z podrobioną torebką Chanel, uznać to można za‚ najłagodniej mówiąc, polityczny błąd. Pani poseł Szczypińska albo dała do zrozumienia‚ że nie zna powszechnie znanych praw do znaku towarowego‚ albo je ostentacyjnie lekceważy‚ jak przystało na przedstawicielkę partii o skłonnościach socjalistycznych. Piszę to nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4257

Spis treści
Zamów abonament