Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przymiotnik chanelowski zastrzeżony, bo firma ma być marką, a nie modową legendą

12 lipca 2007 | Styl życia | Joanna Bojańczyk
źródło: Nieznane

REKLAMA Chanel ostrzega klientów przed noszeniem podróbek i zawraca bieg zmian w potocznym języku Przymiotnik chanelowski zastrzeżony, bo firma ma być marką, a nie modową legendą

Towarzysko podróbki uważa się zaledwie za faux-pas. Ale jeśli osoba publiczna chcąca, jak wnoszę‚ uchodzić za elegancką, obnosi się z podrobioną torebką Chanel, uznać to można za‚ najłagodniej mówiąc, polityczny błąd. Pani poseł Szczypińska albo dała do zrozumienia‚ że nie zna powszechnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4257

Spis treści
Zamów abonament