Komu billboardy za setki tysięcy
Czy przetarg MEN na kampanię billboardową reklamującą mundurki był ustawiony? Jednym z warunków było umieszczenie reklam w metrze. A tam nośniki ma tylko jedna firma – Ströer
655 tysięcy 737 złotych – tyle Ministerstwo Edukacji zamierza wydać na ogólnopolską kampanię reklamową szkolnych mundurków. Przetarg ogłoszono pod koniec czerwca.
Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że wpłynęły tylko dwie oferty. Pierwsza od firmy Ströer, która jest jednym z głównych graczy na rynku reklamy outdoorowej. Druga od warszawskiej Agencji Reklamowej DSK. Ale ta ostatnia firma trzy dni przed zaplanowanym na 9 lipca otwarciem ofert oprotestowała przetarg. O...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta