Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komu billboardy za setki tysięcy

12 lipca 2007 | Kraj | MK

Czy przetarg MEN na kampanię billboardową reklamującą mundurki był ustawiony? Jednym z warunków było umieszczenie reklam w metrze. A tam nośniki ma tylko jedna firma – Ströer

655 tysięcy 737 złotych – tyle Ministerstwo Edukacji zamierza wydać na ogólnopolską kampanię reklamową szkolnych mundurków. Przetarg ogłoszono pod koniec czerwca.

Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że wpłynęły tylko dwie oferty. Pierwsza od firmy Ströer, która jest jednym z głównych graczy na rynku reklamy outdoorowej. Druga od warszawskiej Agencji Reklamowej DSK. Ale ta ostatnia firma trzy dni przed zaplanowanym na 9 lipca otwarciem ofert oprotestowała przetarg. O...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4257

Spis treści
Zamów abonament