Lepsze wyniki przyczyną wzrostu notowań
W IV kwartale obrachunkowym (do 30 czerwca) liczba abonentów netto zwiększyła się o 90 tys., do 8,6 mln. W ciągu trzech miesięcy na promocyjny zestaw "triple play" (szybki Internet, kodowana TV, telefonia przewodowa) skusiło się 349 tys. osób, a proporcja rezygnacji z usług zmalała do 12,8 proc. abonentów, z 13,7 proc. kwartał wcześniej. Liczba korzystających z szybkiego Internetu skoczyła o 57 proc., do 716 tys., chętnych do korzystania z telefonów wzrosła o 171 tys., do ponad pół miliona. Przeciętne przychody od abonenta poprawiły się o 21 funtów, do 412 funtów (610 euro). Przy takim tempie wzrostu popularności BSkyB osiągnie planowaną liczbę 10 mln klientów w 2010 r. Jej akcje zdrożały w Londynie o 5 proc., do 699,5 pensów. -
afp, ap, reuters, p.r.