Młodzi projektanci w sklepach online
Obiecujący polscy twórcy mody stawiają na Internet. Zakładają własne serwisy modowohandlowe i docierają do klientów już nie tylko przez pokazy, showroomy czy własne sklepy
Stron WWW z kolekcjami młodych krawców jest na razie niewiele. Ci, którzy sprzedają kolekcje w Internecie, widzą w sieci sposób na reklamę, popularność i nabywców. – Nie wyobrażam sobie dotarcia do klienta bez Internetu – przyznaje projektantka Karolina Brodzińska. – To jeden z najważniejszych kanałów – uważa.
Młodych polskich projektantów skupia m.in. Young Polish Designers Foundation.
– Klienci spoza Warszawy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta