Coraz mniej gazet na billboardach
25 lipca 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
MEDIA Jeżeli odbędą się wybory, to branża przekroczy planowany na ten rok 10-proc. wzrost Coraz mniej gazet na billboardach W pierwszym półroczu na reklamy na billboardach firmy wydały 286 mln zł, o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Nieco bardziej - bo o 13 proc. - wzrosły wydatki firm na outdoor w drugim kwartale....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta