Kampania tania niesłychanie
Wydatki partii na kampanię wyborczą mogły być w tym roku nawet o jedną trzecią niższe niż przed dwoma laty – szacują eksperci domu mediowego Starlink
Jak szacuje Tomasz Chełmecki, dyrektor zarządzający domu mediowego Starlink, w tym roku komitety wyborcze łącznie zainwestowały w reklamy swoich partii od 35 do 40 mln zł. Dwa lata temu było to ponad 60 mln zł.
– W tym roku kampania była znacznie krótsza – zauważa Chełmecki. Poza tym zaczęła się w czasie, gdy wiele powierzchni reklamowych, zwłaszcza na billboardach i w telewizji, było już zarezerwowanych na kampanie komercyjne. Jesień i końcówka roku to tradycyjnie czas gorący reklamowo w mediach.
Jak co roku najwięcej zarobiła na wyborczych reklamówkach telewizja....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta