Uściski ze stolicy jadą z Chin
Pałac Kultury wyrasta na najpopularniejszy symbol stolicy. W kształcie PKiN wyprodukowano już słodkie żelki, wieszaki na ubrania i ... „odstresowywacze”
To trzy typy najnowszych warszawskich gadżetów promocyjnych, których produkcję zamówił właśnie stołeczny ratusz. Na razie na własne potrzeby – po 10 tys. sztuk.
Ugniatać Syrenkę i pałac
Projekty tych przedmiotów wykonali studenci Akademii Sztuk Pięknych w konkursie zorganizowanym przez miasto wspólnie z ASP i fundacją Bęc Zmiana. Było kilkadziesiąt propozycji – od parasola lub obrusa z nadrukowaną mapą Warszawy po kombinezon z polaru zakończony syrenim ogonem.
Wygrał „Uścisk z Warszawy” projektu Mai Kaczyńskiej, czyli schowana w perforowanej kopercie Syrenka lub Pałac Kultury z plastycznej sprasowanej pianki, która uzyskuje swój docelowy kształt dopiero po otwarciu przesyłki. Do czego służą? Do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta