Coraz więcej niesztampowych reklam
Magdalena Lemańska
Polskie firmy coraz bardziej przekonują się do eksperymentów w reklamie. Stworzenie kontrowersyjnej lub prowokacyjnej reklamówki wymaga od firmy odwagi, ale daje szansę na wyróżnienie się wśród innych.
Stworzona dla polskiego rynku nietypowa kampania sieci marketów ze sprzętem RTV i AGD Media Markt spodobała się za granicą i niedługo będą ją oglądać Węgrzy. – Reakcja ludzi była pozytywna, zgłosiły się też do nas w jej sprawie sieci Media Markt z innych krajów. Węgrzy są już w trakcie przygotowywania swojej adaptacji językowej naszych reklam, interesuje się nimi także Holandia –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta