Kobiety wolą męskie auta
Brytyjki wybrały najlepsze ich zdaniem samochody
Istnieje pewien stereotyp: kobiety lubią auta małe, bo łatwiej je zaparkować, z tzw. bajerami, bo są jak biżuteria, atrakcyjne – gdyż kształt i kolor są dla nich ważniejsze niż to, ile koni mają pod maską. Tylko ostatni osąd jest prawdziwy. Choć nie do końca.
Nie ma co prawda w Polsce informacji na temat tego, jakie samochody (i ile) kupują kobiety. Piotr Gronkiewicz z Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR powiedział „Rz”, że jak dotąd nikt nie pokusił się o podzielenie klientów rynku motoryzacyjnego według płci. – To dane nie do zdobycia – zapewniał. Nie znaczy to, że świadomości istnienia klienta płci żeńskiej nie ma.
Wiele firm motoryzacyjnych kieruje ostatnio przekaz reklamowy właśnie do żeńskiego segmentu. Tak było ze Smartem, który pokazywał swój...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta