Co słychać na rynku - Nieliczni budują outlety
Rynek powierzchni handlowych w dużych miastach ulega nasyceniu, rośnie aktywność deweloperów w miastach o liczbie mieszkańców pomiędzy 100 a 400 tys., a nawet mniejszych. Coraz popularniejsze stają się rewitalizacje centrów miast, a także nowe formaty handlu – centra typu convenience, czyli wygodnych zakupów, parki handlowe oraz centra wyprzedażowe.
Specyfiką outletów jest to, że w firmowych sklepach renomowanych producentów odzieży i obuwia sprzedawane są końcówki serii, próbki, resztki starszych kolekcji, zapasy i nadwyżki produkcyjne. Towar jest tańszy od 30 do 70 procent swojej ceny.
Pionierami w budowie centrów wyprzedażowych w Polsce są hiszpańska firma Neinver Polska oraz firma The Outlet Company (TOC) utworzona przez flamandzkiego dewelopera Liebrecht & Wood oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta