Polacy obojętni wobec biznesu
Nie presja czy oczekiwania społeczne, ale standardy globalnych korporacji są siłą napędową rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. CSR) w Polsce – uważają autorzy raportu „Indeks społeczeństwa obywatelskiego 2007”, przygotowanego przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Zostanie on zaprezentowany dziś w Warszawie podczas seminarium „Jak stworzyć społeczeństwo obywatelskie we współczesnej Polsce?”. Wnioski z raportu nie są optymistyczne.
Okazuje się na przykład, że Polacy są najbardziej nieufnym społeczeństwem w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta