Wypromować Polskę jako kraj papieża
Nasza marka musi się odnosić do wartości już kojarzonych z Polską – mówią artyści
Od kilku dni na łamach „Rz” dyskutujemy o symbolach i wizerunku Polski. Jak go tworzyć? – Wszyscy na świecie znają Jana Pawła II, Kopernika i „Solidarność”. Trzeba połączyć przesłanie, które niosą, miejsce, z którym się kojarzą, i taki „pakiet” promować za granicą – uważa prof. Roman Duszek z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na co dzień mieszkający w USA.
– Możemy też promować się jako kraj ludzi przedsiębiorczych, wspaniałych matematyków czy astronomów. Tworzenie takiego wizerunku wymaga wsparcia, jak w kampanii reklamowej – mówi prof. Duszek. Przełożenie idei na język grafiki nie jest jednak zadaniem łatwym. – Jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta