Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wypromować Polskę jako kraj papieża

12 kwietnia 2008 | Kraj | Sylwia Szparkowska

Nasza marka musi się odnosić do wartości już kojarzonych z Polską – mówią artyści

Od kilku dni na łamach „Rz” dyskutujemy o symbolach i wizerunku Polski. Jak go tworzyć? – Wszyscy na świecie znają Jana Pawła II, Kopernika i „Solidarność”. Trzeba połączyć przesłanie, które niosą, miejsce, z którym się kojarzą, i taki „pakiet” promować za granicą – uważa prof. Roman Duszek z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na co dzień mieszkający w USA.

– Możemy też promować się jako kraj ludzi przedsiębiorczych, wspaniałych matematyków czy astronomów. Tworzenie takiego wizerunku wymaga wsparcia, jak w kampanii reklamowej – mówi prof. Duszek. Przełożenie idei na język grafiki nie jest jednak zadaniem łatwym. – Jeszcze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7988

Spis treści
Zamów abonament