Prawnik ma rozumieć przedsiębiorcę
Klienci kancelarii oczekują, by prawnicy nie tylko znali przepisy, ale także branżę, w której oni działają, i by rozumieli ich biznes
Pokazuje to przeprowadzony w kwietniu przez ośrodek badania opinii Ipsos sondaż „Prawnik w ocenie klienta”. Raport, oparty na ankietach 2 tys. osób, które odpowiadają w przedsiębiorstwach za wybór prawników zewnętrznych albo za pracę prawników wewnętrznych, zaprezentowano wczoraj podczas I Forum Rynku Usług Prawnych zorganizowanego przez „Manager Magazine”.
Badanie ujawniło, że trzy czwarte ankietowanych przedsiębiorstw dysponuje własnym działem prawnym. Mimo to prawie 90 proc. korzysta też z usług wynajmowanych kancelarii. Przy czym nie zależy to od wielkości firmy. Tylko co czwarte przedsiębiorstwo korzysta z jednej kancelarii, pozostałe – z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta